:format(jpeg))
Φωτισμός καταστημάτων που προωθεί τις πωλήσεις με εντυπωσιακό αποτέλεσμα
Φωτισμός βιτρινών & φωτισμός καταστημάτωνΟ φωτισμός καταστημάτων κάνει τα εμπορεύματα στο χώρο πώλησης πραγματικά ελκυστικά, π.χ. σε αρτοποιεία, παντοπωλεία, αλλά και σε καταστήματα μόδας ή βιβλιοπωλεία. Το φως κατευθύνει το βλέμμα του θεατή και αναδεικνύει οπτικά την περιοχή με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για να επιτευχθεί αυτό, ο φωτισμός καταστημάτων πρέπει να έχει υψηλή τιμή CRI τουλάχιστον Ra 80, ώστε να αναπαράγει τέλεια το χρωματικό φάσμα στο τεχνητό φως.
Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε το σχεδιασμό φωτισμού για το φωτισμό των καταστημάτων
Για τον φωτισμό των καταστημάτων συνιστάται πάντοτε ο αρμόδιος σχεδιασμός φωτισμού. Αυτό ενσωματώνει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τα ειδικά χαρακτηριστικά της τοποθεσίας, ώστε να προσκαλεί τους πελάτες να παραμείνουν και να τονίζει τα αγαθά. Οι σχεδιαστές φωτισμού γνωρίζουν επίσης πώς να ενσωματώσουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας φωτισμού τέλεια στο περιβάλλον του καταστήματος. Παραδείγματα αποτελούν ο φωτισμός καταστημάτων LED υψηλής απόδοσης και χαμηλής συντήρησης ή οι αισθητήρες HCL που προσαρμόζουν αυτόματα τη φωτεινότητα και τη θερμοκρασία χρώματος στην πορεία της ημέρας και υποστηρίζουν έτσι το φυσικό βιορυθμό των ανθρώπων.
Τι πρέπει να λάβετε υπόψη σας για τον φωτισμό των καταστημάτων;
:format(jpeg))
Ο βασικός φωτισμός, ο οποίος εξασφαλίζει ομοιόμορφη φωτεινότητα σε ολόκληρο το χώρο του καταστήματος, περιλαμβάνει
- Φώτα οροφής
- Εντοιχισμένοι προβολείς
- Κρεμαστά φώτα
:format(jpeg))
Ο φωτισμός έμφασης χρησιμοποιείται για τον ακριβή φωτισμό συγκεκριμένων περιοχών προϊόντων ή μεμονωμένων εμπορευμάτων, για παράδειγμα του πάγκου με τα λουκάνικα και τα τυριά ή ενός χώρου προβολής του τρέχοντος μπεστ σέλερ στα βιβλιοπωλεία. Αυτή η πτυχή του φωτισμού του καταστήματος κατευθύνει την αντίληψη του επισκέπτη. Αυτά περιλαμβάνουν:
- Φώτα οροφής
- Εντοιχισμένοι προβολείς
- Κρεμαστά φώτα
:format(jpeg))
Η βιτρίνα του καταστήματος είναι συνήθως το πρώτο σημείο επαφής με τον πελάτη και έχει σηματοδοτικό αποτέλεσμα μέσω της δυναμικής αλληλεπίδρασης φωτός και σκιάς. Ο φωτισμός του καταστήματος μπορεί επίσης να παίξει με το χρώμα του φωτός εδώ: Τα ψυχρά χρώματα φωτός >4.000 Kelvin μεταδίδουν φρεσκάδα και δυναμισμό, ενώ τα θερμά χρώματα φωτός έως 3.000 Kelvin έχουν ένα ζεστό αποτέλεσμα και δημιουργούν το σκηνικό για ιδιαίτερα νόστιμα κέικ και γλυκά στο ζαχαροπλαστείο, για παράδειγμα.
:format(jpeg))
Ο φωτισμός των ραφιών και των βιτρινών αποτελεί κεντρικό στοιχείο του σύγχρονου φωτισμού των καταστημάτων και συμβάλλει σημαντικά στην αποτελεσματική παρουσίαση των προϊόντων. Ο στοχευμένος φωτισμός μπορεί να προκαλέσει αγοραστικές παρορμήσεις και να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη. Οι λύσεις LED εξοικονόμησης ενέργειας δεν προσφέρουν μόνο υψηλή ποιότητα φωτισμού, αλλά και χαμηλό κόστος λειτουργίας και μεγάλη διάρκεια ζωής.
:format(jpeg))
Οι χώροι ταμείου και εξυπηρέτησης είναι σημεία επαφής στην αίθουσα πωλήσεων και απαιτούν στοχευμένο, λειτουργικό φωτισμό. Ο βελτιστοποιημένος φωτισμός εξασφαλίζει αποδοτικές συνθήκες εργασίας και δημιουργεί εμπιστοσύνη και προσανατολισμό στους πελάτες. Οι σύγχρονες λύσεις LED συνδυάζουν το φως χωρίς θάμβωση με μια ελκυστική ατμόσφαιρα για επαγγελματική εντύπωση μέχρι το τελευταίο μέτρο.
:format(jpeg))
Ο φωτισμός στα αποδυτήρια επηρεάζει την αίσθηση ευεξίας των πελατών και, ως εκ τούτου, τις αγοραστικές τους αποφάσεις. Ο ομοιόμορφος, χρωματικά αληθινός φωτισμός αποφεύγει τις μη κολακευτικές σκιές και δημιουργεί μια ευχάριστη ατμόσφαιρα στην οποία οι πελάτες περνούν ευχάριστα το χρόνο τους. Ο σύγχρονος φωτισμός LED επιτρέπει επίσης την επιλογή του ακριβούς χρώματος φωτός που ταιριάζει στην εκάστοτε ομάδα στόχου.
:format(jpeg))
Φωτισμός καταστημάτων με συστήματα τροχιάς
Τα συστήματα ράγας προσφέρουν ευελιξία, καθώς τα φωτιστικά σώματα μπορούν να τοποθετηθούν οπουδήποτε σε μια ράγα. Στα συστήματα τροχιάς, γίνεται γενική διάκριση μεταξύ συστημάτων χαμηλής τάσης και συστημάτων υψηλής τάσης. Στον τομέα της υψηλής τάσης, γίνεται περαιτέρω διάκριση μεταξύ μονοφασικών και πολυφασικών γραμμών μεταφοράς, π.χ. 3φασικές γραμμές μεταφοράς.
Η διαφορά μεταξύ μονοφασικού και πολυφασικού συστήματος είναι ότι με το μονοφασικό σύστημα, οι λαμπτήρες μπορούν να ενεργοποιηθούν ή να απενεργοποιηθούν ή να χαμηλώσουν μόνο μαζί. Αυτό το σύστημα είναι περισσότερο προσανατολισμένο προς τον τελικό πελάτη. Χρησιμοποιούνται σποτ, προβολείς και τροχιές του ίδιου κατασκευαστή.
Τα τριφασικά συστήματα προσφέρουν το πλεονέκτημα της διαφορετικής εναλλαγής πολλών προβολέων και, συνεπώς, της δημιουργίας διαφορετικών σεναρίων. Μπορεί να υπάρχει συμβατότητα μεταξύ των κατασκευαστών, για παράδειγμα με τα συστήματα σιδηροτροχιών της Arcchio.
Τεχνικές πτυχές του φωτισμού καταστημάτων
Η χρωματική απόδοση δίνεται σε Ra, ακολουθούμενη από το ποσοστό της χρωματικής απόδοσης σε σύγκριση με το φυσικό φως της ημέρας. 100 τοις εκατό πιστότητα χρώματος επιτυγχάνεται σήμερα μόνο με λαμπτήρες αλογόνου, αλλά το φως από τον υψηλής ποιότητας φωτισμό καταστημάτων LED της Ra 80 φαίνεται ήδη πολύ φυσικό.
Τιμές κάτω του Ra 80 δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται στο φωτισμό καταστημάτων για να αποφεύγονται τα μη ελκυστικά, ψευδή χρώματα στα εμπορεύματα, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό στη βιομηχανία της μόδας, για παράδειγμα, για να αποφεύγεται η απογοήτευση των πελατών.
Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας για την ποιότητα του φωτός είναι η θερμοκρασία χρώματος ή το χρώμα του φωτός. Αυτό έχει αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο γίνονται αντιληπτά τα αγαθά και, κυρίως, τα τρόφιμα. Σε αυτή την περίπτωση, το λευκό δεν είναι το ίδιο με το λευκό.
Η θερμοκρασία χρώματος κάνει το φως να φαίνεται είτε γαλαζωπό και επομένως ψυχρό είτε κοκκινωπό και επομένως θερμότερο.
Ειδικά στα σούπερ μάρκετ, τα ανοιχτά χρώματα επιλέγονται ειδικά για τα διάφορα τρόφιμα, για παράδειγμα το ζεστό λευκό για το νόστιμο κρέας και τα τραγανά ψωμάκια. Φάτε με τα μάτια σας!
Νομικές απαιτήσεις για το φωτισμό καταστημάτων
Πρέπει να τηρούνται οι νομικοί κανονισμοί για τον φωτισμό των καταστημάτων. Η βασική φωτεινότητα στο κατάστημα πρέπει να είναι τουλάχιστον 300 lux και ακόμη και 500 lux στην περιοχή του ταμείου. Για λόγους διευκόλυνσης των πελατών, ορισμένοι χώροι μπορούν φυσικά να υπερβαίνουν τα νομικά πρότυπα, όπως για παράδειγμα στα βιβλιοπωλεία για να διευκολύνουν τους πελάτες να περιηγηθούν στη βιβλιογραφία.
Βιωσιμότητα μέσω του φωτισμού καταστημάτων LED
Με τον φωτισμό καταστημάτων LED, η έμφαση δίνεται στην οικολογική και οικονομική βιωσιμότητα:
- Υψηλή εξοικονόμηση ενέργειας λόγω χαμηλής ισχύος
- ταυτόχρονα υψηλή φωτεινότητα χάρη στη βελτιωμένη φωτεινή απόδοση 100 lm/W
- Πολύ καλή χρωματική απόδοση τουλάχιστον Ra 80 έως Ra 90
- Ευρεία γκάμα διαθέσιμων χρωμάτων φωτός
- Μεγάλη διάρκεια ζωής από 50.000 ώρες λειτουργίας
- Δεν υπάρχει ακτινοβολία IR και UV που να επηρεάζει την ποιότητα των προϊόντων
Ο σχεδιασμός φωτισμού από τη διεύθυνση Lumories.pro υποστηρίζει τις εταιρείες στην πορεία τους προς έναν πιο ενεργειακά αποδοτικό και βιώσιμο οργανισμό, χρησιμοποιώντας φωτισμό φιλικό προς το κλίμα. Η επένδυση αποδίδει για τις επιχειρήσεις με διάφορους τρόπους: τα δημόσια προγράμματα προωθούν επίσης τον αποδοτικό εσωτερικό και εξωτερικό φωτισμό με επιδοτήσεις έως και 50 %.
Έργα αναφοράς για επιτυχημένο φωτισμό καταστημάτων
:format(jpeg))
Σύγχρονος φωτισμός καταστήματος σε φαρμακείο
:format(jpeg))
Φωτισμός για έναν συνδυασμό 2 σε 1 καφέ και καταστήματος