Περισσότερες πληροφορίες και όρους για την άσκηση του προαιρετικού δικαιώματος επιστροφής θα βρείτε εδώ.
Η εξυπηρέτηση πελατών σας
Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Πριν επικοινωνήσετε μαζί μας, ρίξτε μια ματιά στις πιο συχνές ερωτήσεις, ίσως βρείτε τη σωστή απάντηση για εσάς. Εάν όχι, μετακινηθείτε στο κάτω μέρος της σελίδας.
FAQ - Συχνές ερωτήσεις
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Θα θέλατε να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα προϊόντα; Κανένα πρόβλημα, απλά επικοινωνήστε μαζί μας στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@lumories.gr.
Έχετε ήδη στείλει e-mail; Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας θα σας στείλει σύντομα ένα έντυπο επιστροφής για να το επισυνάψετε στην παραγγελία σας.
Παρακαλούμε περιμένετε μέχρι να λάβετε την προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής, καθώς δεν θα είμαστε σε θέση να σας αποζημιώσουμε για τα έξοδα που θα προκύψουν αν αποφασίσετε να επιστρέψετε το προϊόν αυτοπροσώπως.
Επιστρέψτε μας το(α) πλήρες(α) προϊόν(τα), στην αρχική συσκευασία, αν είναι δυνατόν. Εάν δεν την έχετε κρατήσει, παρακαλούμε επιλέξτε μια κατάλληλη εναλλακτική λύση. Για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών μας, παρακαλούμε να προσδιορίσετε τον λόγο της επιστροφής.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Εντός ποιου χρονικού διαστήματος μπορεί να γίνει η επιστροφή;
Εκτός από το νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης των 14 ημερών, προσφέρουμε στους πελάτες μας μια συμβατική εγγύηση επιστροφής χρημάτων για τις επόμενες 36 ημέρες. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να επιστρέψουν τα αγαθά που παρέλαβαν από εμάς χωρίς να χρειάζεται να αναφέρουν τον λόγο της επιστροφής εντός περιόδου 50 ημερών, επιστρέφοντας τα αγαθά. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση επιστροφής χρημάτων μπορείτε να βρείτε στη σελίδα με τους όρους και τις προϋποθέσεις.
Πόσο διαρκεί η εγγύηση του προϊόντος;
Όλα τα προϊόντα έχουν περίοδο εγγύησης 24 μηνών (ιδιώτες πελάτες). Η εγγύηση αρχίζει από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.
Πότε θα λάβω επιστροφή χρημάτων για την επιστροφή μου;
Μόλις καταχωρήσετε την επιστροφή στην πύλη μας, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει εντός 14 ημερών σύμφωνα με τον αρχικό τρόπο πληρωμής.
Ποιος πληρώνει το ταξίδι επιστροφής;
Μέσω της πλατφόρμας επιστροφών μας, έχετε άμεση επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών μας και μπορείτε να μας ενημερώσετε για το αίτημά σας. Συνδεθείτε εδώ απλά με τον αριθμό παραγγελίας και τη διεύθυνση email σας. Τα απαραίτητα στοιχεία σύνδεσης θα τα βρείτε στο τιμολόγιο ή την επιβεβαίωση παραγγελίας σας. Στη συνέχεια, θα λάβετε ένα δωρεάν δελτίο επιστροφής για την αποστολή των δηλωμένων προϊόντων.
Μπορείτε να κάνετε μια νέα παραγγελία εύκολα μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.
ΠΥΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Θέλετε να επιστρέψετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν;
Χρησιμοποιήστε την πύλη επιστροφών μας και θα επεξεργαστούμε το αίτημά σας το συντομότερο δυνατό.
Επικοινωνήστε με την υποστήριξή μας
Τηλεφωνική βοήθεια
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ανά πάσα στιγμή μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή κατά τις ώρες λειτουργίας μας. Εάν έχετε ήδη στείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρακαλούμε περιμένετε να σας απαντήσουμε ή εάν μας καλέσετε τηλεφωνικά, πείτε μας ότι έχει σταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ufficio Commerciale
Δευτέρα - Παρασκευή
10 π.μ. - 12 μ.μ.
+49 (0) 66 42 - 251 90 09
Indirizzo email: gewerbe@lampenwelt.de
Lampenwelt GmbH
Seelbüde 13
36110 Schlitz
Germany